Cykeltur

Kvällarna dom senaste dagarna har inte blivit som ja har tänkt. När barnen har somnat och jag har lagt mig i soffan för att spendera lite tid för mig själv har slutat med Zzz Zzz. Inte meningen, men jösses vad trött jag varit. Idag känner jag mig iaf piggare och orkar med än.

Det har varit en bra dag idag. Jag mamma och barnen åkte och hälsade på min mormor. Hon har inte sett barnen på länge så det kändes bra att kunna göra henne glad.

Sen åkte vi till Sigge Cykel och Elias fick en ny cykel av kära mormor. En finfin gul och svart cykel med ringklocka och stödhjul. Men jag tror han blev lite överrumplad i affären. Han ville testa och cykla och så men han kunde bara bromsa. Sen var han så väldigt upptagen med att kolla alla bilar och tjata på mormor om att få följa med henne hem. Så cykeln kom lite i andra hand. Men vi ska gå ner imorgon och cykla lite, med gympadojjor och inte stövlar, och utan mormor :) Då kanske det blir lite cykling av också.

Elias fick följa med mamma hem ett par timmar och jag fick en stund hemma själv. Då ringer pappa och berättar att han hjälper mig och sponsra mig med en ny telefon. Tack bästa pappa. Blev en lyckans dag för både mig och Elias.

Sen satte jag igång och måla Elias pall. Från tråkiga träfärg till en mycket najsigare variant. Ska skruva ihop den nu och ta ett kort på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0