En vän

Både fredagen och lördagen fick jag träffa fina vänner. På fredagkväll hade vi bjudit hem Caroline med barn och karl. Henne har jag träffat genom dagis. Våra barn är dagisbuddisar och nu har vi börjat umgås utanför dagistider och jag har insett att vi kommer väldigt bra överens och är rätt lika som personer. Vi åt lite middag tillsammans och barnen busade/lekte galet hela kvällen.  Alicia deras lilltjej på 1.5 år är alldeles underbar. Hon blir jättearg varje dag jag lämnar på dagis och hon inte får följa med mig därifrån. Charmigt för det är inte mig hon vill vara med, det är Emil.

Och i lördags efter besöket på landet åkte jag och Emil hem till Mia som hade tjejmiddag hemma. Alla mina vänner samlade på ett och samma ställe. Inte alldeles för ofta det sker. I det gänget har jag min äldsta vän. Henne har jag känt sen jag var 2-3 år. Sen har vi hängt ihop till och från i alla dessa år. Dom andra har kommit till nångång under skoltiden. Inte så pjåkigt det heller. Är iaf glad att jag har er alla fina vänner. Ni betyder mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0