Inbjudningar

I början på veckan skicka vi ut dopinbjudningarna. 28 st för att vara exakt. Ett gäng har tackat ja, ingen har tackat nej än så länge. Men tror det blir en del nej från boende norröver. Lite av ett projekt att komma till Sthlm för ett dop. Men man kan alltid hoppas att så många som möjligt kommer. Vi har ju bjudit dom för vi vill att dom ska komma.

Det som var jobbigt med inbjudningarna det var att inte skicka ett kort till Annett, skrev inte ens upp henne på listan, det kändes direkt att hennes namn fattades. Men jag ska tända ett ljus för henne i kyrkan den dagen. Jag vet att hon brukar gå till kyrkan och tända ljus med Elias. FAN, ibland kommer känslorna och sköljer över en. Vissa saker påverkar en mer. Och nu kom den känslan. Den som gör mig ledsen. När jag tänker på saker som Annett och Elias gjorde tillsammans gör det lite extra ont i själen. Därför känns det extra viktigt att få tända ljuset för henne.

7 maj kommer bli en glädjens dag, men du kommer saknas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0