Jag förstår

Idag har det varit en bättre dag, en bra dag helt enkelt. Köpt nya skor till lilleman. Ett till par snabba skor (gympadojjor) och ett par ofodrade stövlar. Herregud så dom växer. Sen middag på Max. Och det lilla barnet han sjunger, sjunger och sjunger. Mest på Margaretha och Zlatan låten.

En sak som satte sig efter vårat bråk igår. Eller man kan väl specifisera mer som mitt utbrott Elias gråt. Jag satte mig ner på golvet och då kom Elias till mig och jag sa att jag inte orkar mer, att jag är så ledsen och arg. Och Elias bara gråter och gråter. Då tar jag tag i han håller han mittemot mig och säger att Elias hur arg eller ledsen mamma än är älskar jag dig, förstår du det? Mamma älskar dig väldigt mycket. Ja mamma jag förstår säger han med gråten i halsen. Jag förstår det mamma. Min underbara fina pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0