Smaka på't

Igår och idag har det varit njutning av hög grad. Altanhäng, grillning lekande barn och värme, värme! Idag Var vi hos pappa. Jonas fixa pappas dator. Jag har klippt Zorro och Elias har hängt efter sin morfar. Som en svans, som alltid när vi är där. Dom har lastat pappas bil med pappas samling pantburkar. Han har inte pantat på ett år, så han fyllde hela bilen med pant. Och då snackar vi en skåpbil. Sen har vi grillat, pratat och njutit av solen som äntligen visar sin fina sida. Och såklart massa puttinutt med min Morris, min muck-puck, min knorrhane. Åh vad jag saknar han, men jag är så glad för hans skull. Han har det så himla bra hos pappa.

Igår var det grill på Ekerö. Pelle har fyllt och det firades med korvgrillning, kaffe och tårta. Lika mycket härlig sol och altanhäng där med. Helt underbart alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0