Första dan...

Morgonen gick bra. Som vanligt, vi åt frukost kläddes på oss och var klara i gansk god tid. Elias tog cykeln. Han har blivit jätteduktig på att cykla. Men är fortfarande försiktig vid gata och backar. Så som jag vill ha det. Jag och Emil gick strax bakom honom. Allt gick strålande fram tills jag skulle lämna av honom till personalen. Då ville han absolut inte. Men jag visste att det skulle bli så här så det var inget jag blev förvånad över. Som tur va var den bästa personalen på plats och hon tog Elias så jag kunde gå.

Jag och Emil tog en lugn dag hemma. Hämta trollet och träffa fam Afrim efter hämtning. Vi gick till parken med Borgen och lekte. Hem för lite middag. Elias klara med nöd och näppe att hålla sig vaken, Halvt sovandes fick han i sig maten för att sen styra kosan mot sängen och däcka på plats. Så han har sovit gott sen kl sex. Det tar på krafterna att återgå till vardagen. Med tanke på att han varit vaken mellan 21-22.30 i princip hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0