Lugna puckar

Dagarna flyter på, händer inte mycket. Söndag var det mathandling, måndag inget mer än en sväng med Caroline i centrum. Tisdagen mötte jag upp Sofia och Tilde. Vi åkte till Barkarby och handla lite nödvändighter. Idag har jag plockat lite hemma med diverse nödvändiga tråkigheter. Så, det är vad som hänt i veckan hittils.

Veckans roligaste var nog när jag hör Elias leka väldigt intensivt med stor inlevelse. Vad gör du frågar jag? Jag har en rymdraket mamma säger han glatt och visar mig en tampong. Jag skrattade en stund och lät han sen leka vidare med sin rymdraket.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Elias är för skön, skrattar fortf =)

2011-09-02 @ 20:12:55
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0