Mina fina

Semester i all ära, det är underbart. Men eftersom vi far och flänger så mycket träffar jag knappt mina vänner då. Det har jag sett till och råda bot på denna vecka. Onsdag gick jag hem till Jessica. Middag och vin med systrarna Lööw. Det var så skönt att få sitta utan att behöva tänka på nån eller nåt och bara prata. Vi satt på balkongen i fyra timmar och prata, drack vin (middagen åt vi inomhus, en väldigt god laxpasta) och slappnade av. Hade ingen annan att tänka på förrutom mig själv. Fy va skönt det var.

Torsdagen infann sig och det var träff med Sofia efter dagislämning. Vi gick och satte oss och drack morgonens kaffe. Våra söta små-kids knapra kex och spexa lite och vi prata på, prata, prata, prata... Om allt mellan himmel och gjord. Sofia kan jag ventilera så mycket med om det vanliga vardagslivet. Vi lever rätt så lika liv, eller ja lika liv vi sitter i samma båt. Vi har varsin jobbande Jonas vi har en varsin trotsig 3 åring och en överlivlig buse född 2010. Och jag upplever det som vi har samma värderingar gällande mycket. Därav vi har mycket att prata om

Och sist men inte minst hade jag träff med Mia idag. Knallade hem till henne när jag lämnat Elias. Och vi har druckit kaffe, lekt med barn och skrattat och tagit igen sommaren. Åh vad jag gillar mina vänner, alla lika mycket! (Alla som jag träffat och inte träffat denna vecka)

Kommentarer
Postat av: Sofia

SÅ himla glad att jag har dig! KRAM!!

2011-08-21 @ 14:38:24
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0