Övervakning

I måndags var vi hemma hos Sofia Anton och Tilde. När Elias ska gå på toaletten hänger Anton på, polare håller ju ihop i vått och torrt. När Elias är klar får jag komma till undsättning och hjälpa till. Anton dock han stannar och iaktar mig. Han frågar Var det mycket? Jag svarar Ja... Jo... Eller... Ja... Anton avbryter mig glatt med Men det gör inget, vi har mer papper där borta!

Detta hände precis innan jag och Sofia beklagat oss lite över hur jobbigt det kan vara med trotsiga treåringar i hemmet. Men efter detta skratta vi så gott så vi fick ont i magen, och insåg då tjusningen med våra älskade treåring.

(Skrattar för mig själv bara av att skriva detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0