ZORRO

Mammas katt Zorro var till veterinären idag. Efter hans sommarvistelse på landet i år har vi märkt att det är nåt som inte står rätt till. Och när vi tog han till veterinären idag kunde dom bara instämma att det är inte så bra. Så i samråd bestämdes det att Zorro skulle få sin sista vila. Jag och mamma var med vid hans sida hela tiden. Zorro gav mig en sista blick innan jag la hans huvud i min hand och mamma klappar om honom. Sen somnar han in. För 13 år sen i augusti föddes Zorro hemma hos oss och jag och mamma finns där, så även idag.

Vila i frid fina Zorro! Du var en fin älskad katt och vi kommer sakna dig!


Kommentarer
Postat av: Pia

Fint skrivet Tina om vår Zorro, han var en fin, omtänksam kille!

2011-08-27 @ 21:51:12
Postat av: Anonym

vacker katt

2011-08-30 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0