2/12-2011

En speciell dag, varje år kommer denna dag vara speciell. Det är dagen för fyra år sedan som min son föddes. Min lilleman kom till världen. Idag fyra år senare är han fortfarande lilleman. Världens bästa lilleman!

Jag smög upp i morse innan han vaknat och gjorde frukost. Sen kom Jonas med Emil och vi gick in på hans rum och sjöng för honom. I morgonpaketet var det ett pussel. Sen var det dags för dagis. Vi gick hem och förberedde middagen han valt. Våfflor, sylt och grädde. Efter maten var det dags för ett paket till. En kassaapparat som han tycket mycket om. Synd bara att den var trasig. Så den ska vi byta. Nu sitter han i badet, han fick skumbad också så han har legat där en timme. Dags att plocka upp han innan han helt skrynklar ihop.

GRATTIS mitt underverk på din dag! Jag älskar dig mer än du nånsin anar!!










Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina ni! Grattis igen till goaste Elias!! <3

2011-12-02 @ 21:26:19
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0