Äpplet faller inte långt från trädet...

Elias och jag gick till affären imorse. Det är blötsnö som faller och massa härliga pölar för han att hoppa i. Vi hinner vara ute i typ 3 min så hör jag, men mamma nu är jag blöt på mina fötter... Suck!! är väl det man tänker, var du tvungen att plaska så... Men samtidigt, han är barn. Han SKA plaska, han SKA ha kul och utforska. Och om jag ska vara helt ärlig så tänkte jag lite efter mitt suckande. Jag har ett minne från när jag själv var liten och gick i lågstadiet. Det var en rast, jag var ute. Hittar en vattenpöl, det är en smältande isfläck, jag hoppar, skrattar, leker och plaskar, och HALKAR, platt på mage i pölen... Å jag hade så så kul. Ja vad säger man, äpplet faller inte långt från trädet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0