I ett hela dagen

Efter frukost gjorde jag mig iordning och begav mig till tunelbanan. En tur på stan med Sofia och sista julklappsshoppingen stod på schemat. Efter ett par timmar shopping och lunch tog vi tuben till Råcksta där vi mötte upp våra Jonasar och barn. In i bilen så körde vi mot leklandet i Veddesta. Barnen plöjde järnet. Vi fika lite och barnen lekte ännu mer. Dock så gjorde Anton illa tån så han fick sitta på avbytarbänken ett tag, men efter lite vila var han på fötter igen. Efter lek på leklandet droppa Jonas mig hemma hos Nicole. Äntligen fick vi se lilla Aiden som kom för en vecka sen. Så rackarns söt liten plutt. Veckogamla bebisar är som balsam för själen alltså. Vid åtta var jag hemma igen och då var det knock out i soffan.

Just det, på Leklandet så byttes det lite julklappar. Än en gång blir jag så fascinerad över hur lika vi är/tänker. Jag hade ovetandes om Sofia gått och köpt julklappar till hennes barn från Emil och Elias. Det visar sig att hon har gjort detsamma. Detta utan att den ene alls visste om att den andra gjort detsamma. Detta är bara ett tillfälle i raden av måååånga när vi tänker/agerar på precis samma sätt. Som sagt, fascinerande. Nästan skrämmande. Iaf så blev Elias jätteglad för sin klapp. En pyssellåda med lera, färger, och kritor. Emil likaså. En förvaringslåda i form av en gigantisk legokloss. Han öppnar stänger, plockar i och plockar ur. Tom jag fick en liten klapp. Handkräm och body mist doftandes av ljuvaste vanilj, TACK!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv fina Tina <3

2011-12-28 @ 19:57:17
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0