Mellandagarna

Julafton är över och nu kommer det lite lediga dagar. Juldagen åkte vi tillbaka till Ekerö. Träffa kusin min med familj, äta rester och ta med Jonas mobil hem som han glömde där.

Annandagen gick jag upp till centrum för och kolla in mellandagsrean lite. Men kan inte påstå att jag hitta speciellt mycket. Gick ett varv för mig själv och knalla hem sen. När jag kom hem var det bara å klä på pojkarna och gå hem till Jocke. Pappa var på väg dit så vi passa på att hooka upp och fika lite. Efter fikat åkte pappa hem och vi packa med oss Jocke in i bilen och åkte till Barkarby. Först skulle Jonas byta ett par byxor han fått och sen in och kolla Elgiganten en sväng. Vi åkte lite senare på eftermiddagen så det var inte alls så farligt med folk. När vi var klara där åkte vi till Mirella och käkade. Emil var trött och sov sig igenom middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0