Bebis

Imorgon ska jag träffa Mia och hennes lilla Milia, äntligen. Min Emil kommer kännas så stor när vi träffar Milila. Han är ju typ 3 månader äldre än henne. Om några år är det ingenting, men nu kommer det göra stor skillnad.

Tänkte ta en promenad efter hämtning till Åkermyntan och gå på Plantagen. Vi ska inte ses förräns 11 hemma hos Mia och det känns dött att gå hem en timme för att sen gå ut igen. Så ett besök i blomaffären funkar fint för mig som tidsfördriv. Ska kolla om dom har kvar ett erbjudande på en växt dom hade i Barkarby.

Och så fick jag mitt paket igår med body lotion från Victoria Secret. Mmm, det luktar ljuvligt. Gillar't! Ringde pappa och tog fram min stackars lilla mig röst, och eftersom min pappa gillar mig så fick jag han på fall. Tack pappa, jag gillar dig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0