Saker på plats

Det går långsamt, men framåt hemma. Golven är nu klara. Fin klinker i lill-hallen. Nytt golv i kök, vardagsrum och hall. Det blir så fint. Iom det så har vi nu börjat få lite tankar om hur vi vill ha det hemma och även fått låna en borr så vi får upp saker. Väggarna här är rena rama betongväggarna som man behöver specialhammare för att kunna borra sig igen. Låter galet högt och är tungt, men det går framåt som sagt. Och så fort jag orkar ska jag till Ikea också och fixa gardiner till Elias rum. Har länge letat och inte hittat nåt jag gillar men nu har jag kommit på en grej jag ska göra, och för det krävs det ett Ikea besök.


Så här ser Emil ut när vi borrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0