Träkvista

Tunnelbana till brommaplan och sen buss till Träkvista på Ekerö så var vi framme hos fam Berglund. Jag, barnen och mamma åkte. Elias behövde stimuleras, jag behövde komma hemifrån lite och Jonas behövde få vara för sig själv lite granna. Så lite fika och lek på ön var precis lagom aktivitet för dagen. Man blir ju knäpp av att bara var hemma och jag känner mig inte så rolig som sällskap just nu så träffa folk man känner sig trygg med är precis vad jag behöver. Man behöver inte dra på nån fasad lixom. Är jag putt och tråkig kan jag vara det är jag glad funkar det med. Eller om jag skulle få för mig att jag bara vill gråta är det helt ok. Och det känns tryggt att veta.

Imorgon om lusten infinner sig så ska vi ställa upp våra vitrinskåp. Vill komma igång och bo in mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0