Egypten

Känns lite overkligt och alldeles underbart, nästa vecka åker jag och mina småtroll och mamma till Egypten på en veckas semester. Mamma bjuder med mig och barnen för en mysig semestervecka. SWEEET!

Ska bli kul att umgås med Elias lite annorlunda ön vardagsgöra. Känner mig inte som en bra mamma just nu och jag tror att den här resan gynnar vår relation. Vi behöver vårda den lite tror jag. Och jag hoppas att detta är det rätta verktyget. Sol, bad, flygplan, ingen disk, ingen tvätt, inga tider att passa. Bara glass, bad, mat och mys.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Å vad härligt, skulle vilja åka till Egypten jag med. Ni får njuta riktigt ordentligt hela veckan allihopa. Hoppas vi får se lite bilder sen. Njuuuuut!! =D

2011-01-25 @ 08:31:53
URL: http://myzanskrypin.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Men wow! Vad sköööönt. Underbart! Njut och odla Eliasfinhet! Och Emilunderbara också förstås!

2011-01-25 @ 19:54:47
URL: http://kreckla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni pass förresten =) Jag jobbar ju i vanliga fall med sånt, så har du några frågor så är det bara att komma till mig. Jag kan allt!

2011-01-25 @ 19:57:26
Postat av: Lotta

Ja, det var ju alltså jag som skrev det där om pass. japp.

2011-01-25 @ 19:58:26
URL: http://kreckla.blogg.se/
Postat av: Tina

Vi ska fota Eve jag lovar, Lotta det är passen jag ska hämta idag. Undrar mer om visum till Emil, hur är det med det?

2011-01-26 @ 08:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0