Nytt

Igår kom äntligen vår nya kyl och frys. På måndag får vi nytt golv i hall och vardagsrum. Ska även höra med bovärden om det går att få till nytt golv i kök också. Vi ska få nytt golv där men hon sa att det ev blir ett projekt framöver. Men efter överläggning med Jonas kom vi fram till att det kan vara lika bäst att få det gjort på en gång när dom ändå är här. Får se vad hon säger.

Ikväll hade vi middagsgäster här, spontant och roligt. Vi har börjat umgås med en familj från dagis. Elias och Vanessa hade bestämt på dagis att dom ville leka och eftersom vi hämtar samtidigt och ingen hade planer följde dom med oss hem. Dom har hjälpt oss så mycket så jag tyckte det var tillfälle att bjuda igen lite. (dom hämtade Elias tor, fre förra veckan och bjöd på middag då jag hjälpte pappa med farfars lägenhet) Det jag tycker känns så bra är att vi alla kommer övverens, för det är ju inte alltid det blir så. Barnen har kul tillsammans, jag trivs bra med både henne och honom, Jonas också. Och min magkänsla säger mig att dom båda trivs bra med oss. Ja, annars borde dom väl inte fortsätta umgänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0