Olika viljor

Det är inte lätt när man flyttar och fixar och har olika viljor. Vårat golv i köket har vi tvisat om vi ska byta eller inte. Jonas tyckte inte det behövs, jag vill om vi får. Ringer och frågar och vi får. Tar med mig mattprover hem och vi kollar. Jonas tycker mattorna som finns att välja på är så tråkiga och trista att han tycker vi behåller golvet vi har. Jag hittade en brun matta jag känner skulle bli fin. Vad gör man då lixom? Han säger att ja om du verkligen vill så ta den, men jag tycker det vi redan har är mycket mycket finare (med sina små skavanker) än det som finns i utbudet. Jag tar gärna ett nytt, MEN jag vill inte domdera och göra nåt som vi inte båda är nöjda med. Att det skulle vara ett sånt projekt att flytta anade jag aldrig. Jag vi får väl se hur denna historia slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0