Bara en av mig

När jag natta Lilleman idag prata vi lite allvar. Han har vid ett par tillfällen sprungit när han blivit arg eller har bråttom. Inte så han försvunnit eller gjort nåt avsiktligt dumt men ändå att jag tycker det är jobbigt. Har pratat med han då det händer men det känns inte som han lyssnar riktigt så jag tog en diskussion nu ikväll igen. När vi lixsom är vänner och pratar i lugn och ro. Sa till han att han inte får springa ifrån mig för jag blir rädd att det ska hända nåt att han försvinner eller springer ut i gatan.
-Ja mamma för bilarna är farliga, det kan komma blod på mitt huvud och jag får ont i hela kroppen.
-Ja precis och det vill jag ju inte. Jag vill ha kvar min Elias.
-Ja, för finns det bara en Elias mamma inte två?
-Nej det finns bara en och det är du och det är dig jag vill ha för du är min bästa Elias.
-Ja det finns bara en mamma, en Elias!

Ibland har jag tänkt tanken att jag vill sälja ungen billigt på Blocket, men efter ett samtal som detta blir jag påmind om varför jag väljer att behålla min Lilleman! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söta Elias...

Jodå tanken på Blocket har väl slagit även denna mamma, ett antal gånger... Men det är himla tur att man får de där doserna av kärlek mellan striderna!

2011-06-14 @ 09:57:33
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0