Bil eller flyg

Som vanligt i sommar ska vi norröver. Annorlunda i år är att vi ska bo hemma hos Jonas (styv)bror och hans familj. Kommer bli så mycket bättre än tidigare år med barn då dom har två barn och massa utrymme och möjlighter för våra barn att få leka och göra saker. Och jag sa tidigare att jag vägrar åka bil att jag vill flyga. Det vill jag egentligen fortfarande göra, MEN att bila upp kostar hälften av vad flygbiljetterna kostar. MEN kommer barnen sköta sig i bilen, för gör dom inte det då vänder jag redan i Uppsala eller så. Och jag kan ju omöjligt veta på förhand hur det kommer gå. Elias ska få en ny bilstol närsomhelst så för hans del tror jag det funkar ok. Problemet är Emil. Senaste gångerna vi har åkt till landet har han skrikigt varit arg och inte alls till freds med bilen. Så, frågan jag ställer mig vågar jag sätta mig i bilen 10 timmar med barnen och ev bli knäpp på köpet eller ska vi offra lite mer pengar och enkelt och snabbt flyga upp?? Hur gör vi?


Kommentarer
Postat av: lööwan

söööööööööt

2011-06-14 @ 22:02:43
Postat av: Anonym

Om ni tar flyg hur ska.ni ta er runt när ni.är däruppe i norr ?

2011-06-16 @ 08:10:09
Postat av: Tina

Buss, bil, ben

2011-06-16 @ 16:02:05
Postat av: Lotta

FLYG! Dåligt för miljön, men bra för psyket och kommer att vara värt alla pengar i hela världen när ni kommer upp. Elias blir lycklig och således även ni =)

2011-06-19 @ 20:30:50
URL: http://kreckla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0