City

Idag efter lämning åkte jag in till stan och mötte mamma. Vi gick och lunchade på Kungshallarna. God trevlig mat, men vilken ljudnivå. Jisses! Lite shopping också, bästa mamma köpte ett par sandaler till Elias. Jag tyckte dom var lite för dyra för min ekenomi då jag handla en tröja på rean och har en bror som ska få sig en present till helgen. Hon är generös min mamma, shoppar mer åt sina barn och barnbarn än sig själv. Fast å andra sidan det är så det är att vara förälder har jag märkt. Det känns bra att få skämma bort sina barn lite, det är ju ens allt. Det tror jag ens vuxna barn är för en också. Fast på ett annat sätt. Kärleken till sitt barn försvinner inte vare sig du har ett barn i 3 års åldern eller 27 år.

Iaf mamma åkte tillbaka till jobbet och jag fönstershoppa lite i den mån Emil tillät. Sen åkte vi hem och hämta lilleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0