Ett lyckat kalas för alla

Jocke bjöd till fest, eller ja fest och fest. Middag med familjen. Han har ju fyllt år. Och det var så lyckat på alla det sätt och vis. Jocke lagade ostfylld lövbiff med ugnsbakad potatis och sås. Verkligen gott, han kan om han vill den lilla fisen. Jag hade fixat en cheescakeliknande kaka till kaffet. Smarrig den med. Sen var det dags för presenter. Jag hade fixat lite hemtrevliga presenter så som blommor i kruka, tavlor med bilder på familjen och en nalle med en aik-tröja. Och det var inte vilken tröja som helst det är en tröja Elias fick som liten. Som nu Emil har använt och skulle ner i en låda i källaren. Men eftersom det inte kändes allt för skoj så fick den sitta på en nalle hemma hos Jocke tills det blir nya bebisar i familjen.

Och sen var det mammas och pappas present till Jocke. Han fick en tur med rib-båt. Och att åka själv verka ju rätt trist och eftersom jag, Jonas och Timmy har haft en extremt kämpig tid ett tag nu så ville mamma och pappa att vi skulle få göra nåt kul tillsammans så vi fick alla åka med på rib-båten. Så det ska bli skitkul. Jag och grabbarna barnfria ett par timmar ut i skärgården YEAY!!

TACK FINA FAMILJEN! Mamma och pappa för det underbara föräldrar ni är, Jocke och Timmy bästa bröder och Jonas för att du alltid står vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0