Full rull

Imorse ringde telefonen och jag fick åka med Carro och Senteza till Ikea, perfekt då jag behövde inhandla lite smågrejjer. Lämning och raka vägen till Ikea, sen direkt till Mia och fika med tjejerna. Kul å se sina puddingar då det blir alldeles för sällan nu för tiden. Dagis och hämtning. Upp till Svea Vaccin och vaccinera oss. Så nu blir det inge Tbe i sommar iaf. Glass på donken eftersom Elias var så duktig med sprutan. Mormor passa även på att skämma bort sin lilleman lite så det blev ett stopp på Br också. Hem och fylla magarna på barnen. Ut igen och kolla lägenhet med mamma. Hem duscha, underhålla Emil som vägrar sova och NU efter elva sitter jag ner i soffan. Men det blir ingen långsittare här ikväll inte. Ska in till stan efter lämning imorgon. Lunch och kika runt lite.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja kan jag göra..

men du måste dock sätta in pengar till mig då jag redan ska lägga ut för mamma och min bror. Så har tyvärr inte råd att lägga ut mer.

2011-06-16 @ 11:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0