Home again

Helgen blåste förbi, bokstavligt talat. Det började på onsdagen. Jag, mamma och barnen åkte Cinderella till landet. Fick ett lugnt dygn. Sen på torsdagen kom min morbror och hans fru och min kusins man med två av deras barn ut. Elias var glad han hade en kompis. Jonas kom efter jobbet på fredagen. Mamma och jag har planterat blommor och grönsaker i vår nya gigantiska blomlåda. Vi har städat huset på rått-skitar och smutsig kyl. Annars har det varit ganska lugnt och skönt. Soligt väder, dock har det blåst ganska mycket. Och hade vinden gjort nån nytta typ blåst bort myggen hade det varit bra men inte det inte. Elias har fått ca 60 myggbett. Och Emil nästan lika många han med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0