Inte kl 6 iaf

Elias är som bekant ofta trött när vi kommer hem från dagis. Inte konstigt speciellt nu när värmen är här. Det har resulterat i att han slocknar direkt efter maten vid typ sex tiden. Första gången det hände, var väl i våras trodde jag han var sjuk, men det var han ju inte. Han sov hela natten och inge konstigt med det. Men nu har det hänt ett par gånger igen att han slocknat vid sex snåret. Bara det att vid kanske nio vaknar han och känner sig pigg. Inget som är så där värst kul då han håller sig vaken till som idag 22.30 Icke hållbart! Så framöver får ingen i detta hushåll gå och sova före sex eller sju heller. För denne enda kvinna vi har i hushållet behöver lite vuxen egentid om kvällarna. Har redan som det är svårt att komma i säng på kvällarna eftersom det är då jag sätter mig i soffan, lite data lite tv och kan sitta där i lugn och ro för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0