Lågvarv

Idag har det varit en dag då jag gått på lågvarv. Trött, seg och småirriterad. Inte på nåt och nån egentligen men bara en trist måndag. Elias somna inte förräns 23.20 igår så det var ganska mycket HELA dan igår. Kände att jag behövde lugn och ro och inga måste idag. Så jag och Emil tog en förmiddagsvila idag och sov 2 timmar.

Igår åkte vi hela familjen och hälsade på Annett. Första gången Elias var där. Han var inte helt cool med situationen och höll sig mest i bakgrunden. Våga inte riktigt komma fram till henne. Ville att jag skulle bära och hålla han i handen. Sa flera gånger att farmor är sjuk i magen, och så tuggar hon tuggummi. Innan vi gick vågade han dock hoppa upp i Jonas knä och hålla henne i handen. Tycker att det gick överlag bra ändå.

Nu tänkte jag färga håret, det lilla jag har kvar.

Kommentarer
Postat av: Lotus

<3

2011-06-22 @ 08:28:10
URL: http://kreckla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0