Bollen är i rullning

Vi har som sagts fått låna en bättre borr hem så vi kan borra lite i våra väggar. Och vi gjorde det igår faktiskt, borrade. Så nu har Elias fått upp sin hylla, vimpel, sänglampa och en liten hylla för hans böcker. Jättefint blev det. Inte helt klart än, men det går åt rätt håll nu. Ska strax gå in och fylla på hyllan och organisera lite. Snart är hans rum klart tror jag allt.

Sen är det vardagsrummet kvar. Har jag tur blir det gjort imorgon. Idag ska vi åka till Bernt och l´bli bjudna på middag och så ska Jonas hjälpa till med lite elektronik. Tvn eller datan antar jag. Så vi hinner og inte idag. Men det skulle vara så underbart om vi hann med det på söndag eller måndag för då kan jag fixa med det sen när Jonas åker bort på tisdag och blir borta en vecka. Ska framkalla bilderna på pojkarna också, och placera dom i ramarna och hitta ett fint ställe för dom på väggen att sitta på.

Sen kom jag på att vi har vårat sovrum kvar, men där har jag ingen aning om hur jag vill ha det. Tapeten som vi fick där är ju ingen favorit direkt. Den såg så mycket bättre ut som ett A4-ark än vad den gjorde sig i ett helt rum. Så jag måste komma på hur jag vill ha det där, med färger och så. Det får nog bli det sista projektet hemma.

Nu gå vi och pysslar i Elias rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0