Happy day!

Idag har varit en bra dag. Efter lämning åkte jag in till mammas jobb och lunchade. Alltid lika trevligt att komma hemifrån lite. Och Emil charmar alla som jobbar på Svt.

Tog sen bussen in till stan och gick en liten shoppingrunda. Eftersom jag ville strosa och inte stressa hem till hämtning ringde jag min bror och fråga om han sluta tidigt idag. Och det gjorde han så han hämtade Elias och jag kunde ta min tid inne i stan. Handla bla en jättefin blus/tunika jag suktat efter. Och lite skoj på Panduro Hobby.

Handla lite mat och begav mig hemåt. Idag slipper jag laga eftersom Jonas fixar våfflor. Skönt! Så det har varit en skön slapp dag idag då jag sluppit många måste så som hämtning, matlagning. Det lilla gör så mycket. Man tror inte det men har man en vardag som är kantad av tider att passa, MÅSTE lämna klockan, MÅSTE hämta klockan, MÅSTE äta klockan... And so on. Slipper man det för en dag då blir man en så mycket gladare mamma och fru (eller jag blir iaf).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0