Mello

Ikväll har jag som typ halva Sverige sett Melodifestivalen. Gräsänka som man är bjöd jag in tjejerna så jag får lite trevligt sällskap. Systrarna Lööw, Mia, Milia och Jessie va här och hängde. Nu är det Emil och jag kvar hemma och det känns så tyst och tomt hemma. Kan inte minnas senast jag var ensam hemma?

Idag sken solen när vi vakna och vi bestämde oss för att bjuda in oss på grill-lunch hos Berglund/Severbrink på Ekerö. Pelle va inte sen med att få dra igång sin nya STORA grill. Så det blev lunch i solen på altanen idag. Ljuvligt, det märks att våren är på gång nu iaf. När vi åker därifrån följer Elias med mamma hem och sover över. Skönt att få vara ifrån min lilleman lite, vi har umgåtts intensivt senaste tiden. Det har varit resan, och så allt med svärmors olycka (vilket gjort att J inte mått så bra) och nu har jag barnen själv. Men faktiskt har den här veckan då Jonas är borta gått över förväntan bra. Mycket mindre "skäll och gnäll" än jag trodde det skulle vara. Skönt som bara den.

Sigge märker också att våren är på g tror jag. Han har börjat gå ut nu, det jobbiga är bara att han vill göra det sent på kvällarna. Ska gå och ropa på han nu... Hoppas han kommer in så jag kan få gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack snälla för en mysig kväll <3

2011-03-13 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0