No longer alone

Nu är min Jonas hemma igen och gräsänketiden är slut för denna gång. Skönt med lite sällskap jag som e så pratsjuk av mig. Men faktiskt så har det varit ganska skönt att få vara lite med mig själv också. Eftersom jag har en sån underbar tur att min barn somnar när jag lägger dom. Elias säger jag bara god natt till så sover han och Emil kan somna själv i sängen han med. Och denna vecka som varit har båda barnen sovit vid 8. Underbart eller vad?! Så jag har ju haft hela kvällarna helt för mig själv, och det har jag värdesatt högt. Även hunnit med lite kvalitedstid med bla moster, mamma kusin och vänner. Och inte minst med Elias. Dethar varit fika med Carro och Lotta. Kalas hemma hos Nicole, Melodifestivalkväll hemma hos mig med tjejerna. Grillning på Ekerö, fika hemma med kusin Jenny. Och sen sedvanligt lämna/hämta på dagis och mys med barnen hemma. Nöjd med min vecka. Men som ordspråket säger, borta bra men hemma bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0