Underhållande

Det började vid tandborstningen. Elias ville borsta tänderna själv, men jag sa att mamma måste också borsta. Kommer du inte ihåg att tandläkaren sa det? Han blev helt förtvivlad gråter hysteriskt och sa att han ville gå till tandläkaren. Okej, va vill du göra där då? frågar jag. Men inget mamma jag vill bara gå dit! OK!? Visst kan vi det. Fortfarande gråtandes går vi till sängen och han bara gråter och gråter. Men lilla vän du får berätta för mamma vad som är fel, jag kan inte hjälpa dig annars. Hulkandes kommer det fram Mamma min Kethia kallar mig bajs jag blir ledsen då, jag blir JÄTTELEDSEN. Mamma hon får inte säga så!
Det tåls att tillägga att min lilla Elias sjunger/pratar om bajs hela dagarna just nu. Jag kunde inte hålla mig för skratt. Prinsen min. Men det gick över och han somna gott när han la sig i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0