Å pappa å jag, å brorsan å jag...

Busarna vaknar. Upp och hoppa, dricka kaffe packa matsäck till Elias. Lämning på dagis hem och vänta. Klockan tio kom pappa med bilen. Vi åkte och hämta upp min stora lillbror. Mot Ikea och lite frukost. Sen en i lugn och ro titta runt tur på Ikea. Tur för oss att vi har en sån go pappa, det blev lite shopping för alla. Vi tog oss till Stadium och Hemtex för mera shopping. Skor till pojkarna, jag köpte ett sängöverkast och pappa lite sängkläder. Sen Max för lite lunch. Avsuta med en visit på Elgiganten. Ville kolla ett elektriskt rivjärn som Moulinex gör reklam för. Och jag gilla verkligen det jag såg. Ett sånt ska införskaffas vid tillfälle. Sen var det hemfärd och hämta på dagis dags. Emil har hängt mycket hos morbror. Och morfar sin med för den delen. Det är inte ofta vi gör en sån vardagsutfltkt tillsammans. Vanligtvis när det ska gås på ikea är det fort in, plocka på sig det man ska och ut. Men det var pappas idé och brorsan hade inget vettigt för sig idag heller. Så en härlig familjeutflykt kändes nödvändig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0