En rullator också?

Imorgon åker jag och barnen till landet med mamma. Jonas kommer på fredag efter jobbet. Och då jag ska åka med barnen kommunalt och möta mamma vid båten har jag funderat på hur jag ska få med mig allt, min underbara bror ställer visserligen upp och hjälper mig in till båten men det är fortfarande en hel del saker som ska med. Så jag bad min pappa som skulle hit idag att svänga förbi IKEA och köpa en shoppingvagn eller dramaten som den också kallas. Perfekt att packa i så man slipper kånka massa påsar. Det första pappa säger när han öppnar dörren är, Varsågod, vill du ha en rollator också? Ja jag tror han fick fram sitt budskap men skit samma om jag ser ut som en 70 åring. Jag slipper släpa! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0