Festligt värre

Denna helg består av barnkalas. Igår var det Liam som firade sin 5 års dag. Hem till Nicole och Anthony. Äta korv och sen tårta och fiskdamm till barnen. Mycket barn var det. Elias är lite rolig han, för den killen som jag känner är en framåt tuff kille som på tex dagis har lite av en ledarroll och driver laget. Men igår på kalaset var det en tyst försynt kille som inte våga röra sig ur köket. Gå in och lek med barnen säger jag, nej mamma jag är blyg för barnen. Efter mycket om och men vågade han gå in till slut. Och han satt mest för sig själv och lekte med bilar. Det var när dom flesta barnen gått som han våga lite mer och lekte med Liam och hade kul.

Idag ska vi till ön och fira min lillaste kusin. Erik blir 4 år. Så mer kalas, mer tårta, mer kaffe till folket.

Men först ska jag och mamma till Plantagen och kolla om vi hittar några fina blommor till vår nya blomlåda på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0