Jag saknar dig så det gör ont!

Det ekar tomt i fotänden på Emils säng. Det hänger ett halsband i hallen som ingen längre använder. Det som inte fick hända men som jag kände på mig hände ändå. Du var så sjuk så du fick ta tåget till Nangiala. Imorgon skulle du fylla 10 år. Du skulle få godis och firas, Sigge jag saknar dig så mycket, du har funnits vid vår sida hela mitt vuxna liv och nu är du borta. Du var den enda jag ville ha, men det var dig dom var tvugna att ta. Min älskade fina Pigge pojke. Jag gråter när jag skriver, det gör ont.




Kommentarer
Postat av: Nicole

Stackare! Puss till er där hemma!

2011-05-13 @ 16:16:14
Postat av: Anonym

Det är så sorgligt när Djuren går bort. Jag blir också väldigt ledsen när mina djur dör. Det gör så ont i hjärtat. Jag älskar mina djur så väldigt mycket. Man saknar djuren så väldigt mycket. Jag sörjer med dig Tina. Väldigt vacker katt. kram

2011-05-13 @ 16:33:19
Postat av: bumbum

sigge är den katten jag ärligt kan säga att jag verkligen tyckt om...

2011-05-13 @ 16:44:27
Postat av: Pia

Vår coola, lugna, fina Zigismund. Tänker på er. Vet att det är tungt. Kram.

2011-05-13 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0