Projekt Hemma!

Är egentligen helt övertrött men jag gillar verkligen den här lilla stunden på dygnet när alla ligger och sover, jag är vaken själv.

Sitter och spånar på lite projekt hemma och hur jagvill ha det hemma. Jag har lite att göra. Jag ska måla om och inreda en av Elias garderober. Ska bli en myshörna. Vi var och köpte färg igår jag och lilleman. Han valde färg själv. Tre färger valde han och dom fick han också. Ska plocka upp spackel från källaren imorgon och sätta igång i den mån Emil tillåter.

Sen är det sovrummet. Har fixat ett nytt överkast till sängen nu. Måste bara hitta gardiner och lite kuddar som passar. Tycker om mycket tavlor och "konst" på väggarna också. Gärna egenhändig konst. Tror det ska bli naturmotiv jag tagit själv med vita ramar. Just nu är det så kalt och tomt i sovrummet, tror lite bilder med härlig färg kommer ha en inbjudande lugnande effekt.

Sen är det hallen. Har hittat en sitt/förvaringsbänk och en spegel jag vill ha. Det blir det sista projektet. Vet inte om det ska vara i lillhallen eller den stora bara. Blir till och måtta lite och så får vi se sen.

Och så leta lite på blocket efter en brun byrå jag vill ha i hallen. Jobbigt att dom har slutat sälja den på ikea sverige men den finns i usa. Ska man behöva åka dit och handla den då? Iof det är ingen resa jag skulle banga på ;-)

SÅ mig gör det inget att jag är hemma nu. För saker finns det att göra.


Kanske nånting sånt på sovrumsväggen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken byrå är det du önskar?

2011-05-30 @ 20:23:17
Postat av: Tina

En svart byrå från Jysk

2011-05-30 @ 23:06:43
Postat av: Anonym

Jag tänkte på den bruna från IKEA :-)

2011-06-03 @ 19:07:23
Postat av: Anonym

Jag tänkte på den bruna från IKEA :-)

2011-06-03 @ 19:10:46
Postat av: Anonym

Oj nu blev det dubbelt

2011-06-03 @ 19:12:10
Postat av: Tina

Om du menar den bruna malm så är jag på jakt efter den. Men den finns inte kvar på Ikea. Annars vet jag inte vilken du menar. Den jag menar i texten är en mindre byrå med lådförvaring som man kan sitta på

2011-06-04 @ 13:30:51
Postat av: Anonym

Jag menade den bruna som inte finns kvar på IKEA, jag har nämligen en jag inte ska ha kvar. Tror det kan vara den du skrev om. :-)

2011-06-05 @ 13:49:37
Postat av: Tina

Ja men då är jag verkligen intresserad. Har jagat en sån i ett halvår. Så fort jag får tag på en ska jag göra iordning och kasta vårt fula skötbord.

2011-06-05 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0