Rörigt

Idag var det dags för posthämtning hos Annett. Lika jobbigt som innan. Man blir påmind varje gång man kommer dit av det man inte längre får vara ned om. Jag hade med mig Elias idag och jag vet inte, jag fick en känsla av att han inte riktgt minns henne och lägenheten. Han sa flera gånger att det var gammelmormor som bor där. Nej farmor säger ja. Men det verkar inte vara nåt han reagerar på. Han verkar minnas leksakerna hon har, och en virknål han alltid snodde av henne när vi va där. Men han prata inte alls om henne som person. Han konstatera att hon inte va hemma, inget mer lixsom. Det var nog bra för mig att han var med idag. Jag börjar alltid grubbla och deppa över allt som hänt, men det är svårt att göra det med en glad snackfördärvare vid sin sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0