Adventsgäster

Å så blev det flrsta advent i år igen. Dock inte med samma julkänsla som dom två senaste advent när snön legat vit. Nu var det regn och 10 plusgrader. Men vi pynta på för det. Men det som gjore dagen speciellt för inte minst Elias var att hans bästa kompis Anton med familj kom på lunch och fika. Och som alltid blir jag lika förvånad varje gång dom leker. Det är som att jag bara väntar på att "smällen" ska komma. Men den kommer inte, inte än iaf. Killarna har hysteriskt kul. Inte ett enda bråk, gnabb, tjäbbel eller sura miner. Skratt, skratt och åter skratt. Det ligger nog en poäng i det där med att han kallar Anton sin bästa vän. Den enda gånen grabbarna blir sura och gnäller det är när det är break up time. Ärligt talat blir jag fascinerad över hur dom lyckas komma överrens hela tiden i alla lekar. Vanligtvis i hans ålder går det snett på ett sett eller annat. Svårt att dela på en viss leksak eller båda ska ha samma gunga eller bara en liten hederlig vanlig knuff på varandra. Men det händer inte med dessa två, och då har dom ändå lekt både inne och ute flera gånger.

Mamma Sofia som för övrigt är en underbar hobbyfotograf har alltid kameran med sig. Så senast vi var där lämna jag över en usb-sticka och bad och få lite fina kort från tillfällena som vi varit tillsammans. Och det hade hon fixat till nu. Så glad jag blev. Och det här kortet är nog ett av mina favoritkort må jag säga


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, tack igen för en mysig dag! Grabbarna är verkligen bästa kompisar, så himla kul att se!! Varje gång är det samma sak när dagen är slut "Mamma, imorn vill jag leka med Alias igen!"



Lätta att få fina bilder med sådana fina motiv ;)

2011-11-30 @ 11:17:19
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0