Utlånad

Ja det har inte varit en frivillig paus i skriveriet. Brorsans dator pajade så jag lånade ut min lap top till honom. Vi har ju både en stationär dator och en extra lap top hemma. Så precis lägligt så börjar den stationära strula när jag ska surfa på den. Jaja jag tar den lilla tänker jag. Men på den är det operativsystem Ubuntu och på det kunde jag inte logga in på bloggen så det var bara att gilla läget och vänta. Men nu så, idag vae jag hos Jocke och hämta tillbaka min egen lappis. Skönt!

Så hur har veckan varit då? Den började som det tidigare veckorna. Sjukt! Bihåleinflammationen hade vandrat över till dom friska bihålorna. Vakna på söndagen med extrem värk igen. FAN! Hur kan det vara möjligt lixom?! Så det var bara att boka en ny tid hos läkaren. Fick en tid samma dag och gick in, satte mig, läkaren kom. Konstaterade att jag behövde pencilin och så gick jag igen. Välinvesterade pengar, eller? Iaf nu är det äntligen på väg att ge med sig helt och jag börjar känna mig som människa. Så jag har passat på att träffa lite vänner igen. Hem till Mia och fika och låta barnen leka i onsdags. I torsdags var jag hemma hos Jessica och fika lite. Hennes Fo har anlänt till förorten och det var kul att äntligen få träffa honom. I dag har jag och Mia varit hemma hos hennes mormor och ätit våfflor och druckit kaffe.

Så det var det, lite rörigt känns det som men det ska det bli ordning på, hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0