Brödraskap

Än så länge är det ganska mycket "problem" mellan grabbarna. Emil vill leka med Elias, men han bara förstör för han då. Och när Elias vill leka med Emil så förstår inte Emil vad han får och inte får och så är han inge kul att ha med i leken. Så det är ganska mycket skrik mellan grabbarna och man får gå emellan. Men idag för första gången faktiskt lekte dom så bra tillsammans och skratta så högt så mammahjärtat smälte flera gånger om. Det var nästan så jag var tvungen att sätta mig ner och bara titta och le med hela insidan. 

Den enkla men hysteriskt roliga lek dom hade var att åka fram och tillbaka i hallen med en varsin bil. 



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina söner är väldigt söta. Vill du ha flera barn? Skulle du vilja ha en dotter också? Jessica i Dalarna

2011-11-01 @ 16:15:42
Postat av: Tina

Tack! Just nu vill jag inte alls ha fler barn. Men jag är fortfarande ung, så om en 5 år kanske. Och då skulle en dotter vara väldigt välkommen :)

2011-11-01 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0