Lördag, slödag!

I dag hade varken jag eller barnen lust att ta oss ut, lite trötta, ruggigt väder och ville inte kliva ur mjukisarna. Men för det behöver man inte ha tråkigt. Först kom Jessica hit med kakor. En stund efter henne kom fam Sundqvist/Löf med mera kakor. Så in med barnen i Snicker-boa och ner med dom vuxna i köket. Kaffe, bullar och lite slösnack blev det innan det var dags för gänget att ge sig av. Elias blev jätteglad att Anton faktiskt kom hem till honom för en gång skull. Vi har ju bara varit där innan. Jessica dröjde sig kvar ett tag.

Sen kom båda mina bröder och stanna på middag. Så trots en hemmadag har det vart full rulijans hela dagen. Och glad för det är jag då jag gillar när det händer saker, även om jag bara är hemma. Nu har jag en lugn stund för mig själv då barnen sussar sött och Jonas har åkt hem till Sofias Jonas och kollar film.

 






Väldigt Vad det var grabbar här :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0