Modig eller dumdristig

Mina bästa föräldrar försåg mig i början med ett par riktiga löpardojjor. Äntligen! Och då jag precis nyligen fixat lite ny bra musik i mobilen så kände jag att jag ville ge mig ut. Och det blir ju kvällar man är ute och går/springer. Nu när vi bor som vi gör har jag rört mig i skogsområden och varit på små stigar. Inget jag tänkt speciellt mycket på. När jag berätta för Jonas vart jag rört mig fråga han om jag inte är rädd. Och jag tänkte efter och insåg att, nej jag var inte rädd. Och då slog det mig. Är det bara dumt och vara ute på småstigar om kvällarna eller modigt att våga ge sig ut där man vill. Ska man behöva vara rädd eller undvika platser när mörkret lägger sig? Jag vet inte!? Jonas svar var att jag skulle springa på där jag vill, men att jag för säkerhetskull borde skaffa mig pepparspray... Hmm ja jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0