3 timmar parkhäng

Igår var det en dag med sommarsol och värme ute. Vi hade inga planer och Jonas hade inte lust med nåt speciellt. Så när Emil tog siesta så klädde jag och Elias på oss ett varsitt par skor och gick ut. Inget avancerat alls, vi gick och köpte en glass och testa en sisådär 4-5 olika lekparker runt i vårat närområde. Elias lekte jättefint och var snäll och medgörlig hela tiden. Jag hängde mest efter, satt och sola lite på en parkbänk och lyssna när han prata. Vi var ute i nästan tre timmar. En alldeles okomplicerad underbar dag med min lilleman.

Efter maten skulle jag gå fram och tillbaka till Caroline och lämna lite äpplen pappa hade tagit med sig från sina äppelträd. Jag kom hem halv tolv. Väldigt oplanerat hamna vi vid hennes köksbord med en kopp te och massa tjejsnack. Vilken lördag, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0