Födelsedag

Igår fyllde Jessie 26 år och det skulle vi såklart fira. Vi samlades hemma hos Melanie där vi startade med en champangeskål. Efter lite skvaller och skratt åt vi tacos. Efter maten åt vi marängsviss och drack lite gott. Efter maten satte vi oss ner och disskusionerna kom igång, två av tjejerna är så härligt ärliga i våra disskusioner så jag skratta så jag faktiskt började gråta. Det är så underbart och lyssna på dessa tjejer.

Sen iaf så var det dags för utgång. Men det blev ju lite tokigt med det. Först glömde vi beställa en större taxibil eftersom vi var fler än fyra. Så vi fick först sitta och vänta på bilen. Iaf väl framme var det kö längre än galet. Efter lång tid i kön bestämmer jag att jag inte pallar vara ute och köa. Så jag drog mig hemåt.

Vi har ju Jonas mormor på besök just nu och eftersom hon skulle åka hem idag och jag skulle vara själv med barnen ville jag inte vara ute för sent så jag orkar med mina troll. Men i det stora hela var det en superkväll igår och jag är väldigt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0