Gröna Lund

I förmiddags ringde jag mamma, tänkte fråga om hon ville gå till centrum med mig och barnen idag. Men istället säger hon -Jag vill verkligen åka till Grönan idag. Förstår om ni inte kan och vill, men vad kul det skulle vara... Eh jaa... fick jag fram. Ring upp när du bestämt dig sa hon. Lite trött i huvudet efter gårdagen tänkte jag lite och kom ganska omgående fram till att det är klart vi ska. Ringde in Jocke också. Så en timme senare var jag, mamma, Jocke och barnen på väg till Grönan. Och vad jag är glad att vi åkte. Länge sen jag såg Elias så lycklig. Munnen gick från öra till öra hela dagen. Jocke och jag åkte lite vuxenattraktioner, men mest har vi åkt efter Elias smak och tycke. Bla blå tåget, vilda musen, lustiga huset och radiobilar är några av dom. Vi åt på en av restaurangerna och tog en massa lotter som dessvärre inte gav någon visnt.

Tack snälla mamma för idag, en helt underbar dag!! Och tack Jocke för att du är så underbar med mina barn

Kommentarer
Postat av: Pia

:)

2011-09-26 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0