Mera pyssel

Det har kliat lite i fixarfingarna den senaste veckan. Har fått upp mina kokbokshyllor i köket, äntligen. Dom har legat sen i början på sommaren och väntat på att få komma på plats.

Och så har jag äntligen fixat Elias gardin så som jag har velat. Fick en vision om hur jag ville ha det för läänge sen. Beställde den vita gardinen i typ mars kanske. Det var steg ett. Sen hände det inge mer. Men nu så, var med Jessica i stan i går. Gick in på Olssons tyger och fixade vad jag behövde för och fiffa till gardinen. Och med det hemma gick det på ett kick. Så nu äntligen har han sina gardiner som så jag tänkte mig.

Hyllorna i köket



Elias gardin med sina fina tyg-bokstäver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0