Rödvin

Ännu en helg har passerat. Det känns som jag inte gör mycket alls, men tiden bara rinner iväg. I fredags träffa jag tjejerna som jag inte sett på länge. Lunch och skvaller som vanligt. Hämta trollet och hem. Blev en riktig latmask-fredag med hämtmat. I lördags lämna vi lilleman hos hans mormor. Han har tjatat länge om att få sova där. Så nu var det dags. Efter vi lämnat av han åkte vi till pappa. Han behövde lite datahjälp. Stanna på middag och körde sen hem. Jag vände mer eller mindre direkt i dörren och knalla hem till Caroline. Vi drack vin, käka ost och hade en trevlig kväll. Det blev ganska sent och ganska mycket vin, så jag var lite glad i hatten vid hemgången. Med det var det väl värt. Söndagen var vi hemma hos Nicole och Anthonty för att hämta en säng Emil ska ha när han blir större. Lite mathandling och hämta Elias. Hem och grilla hamburgare till middag och efter det var det soffan som hägrade. Elias somna i puffen framför en film och jag var inte sen att hänga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0