Aldrig mer Sony Ericsson

För två veckor sen lämna jag in min telefon på lagning. Vad jag trodde var ett solklart garantifall. Sagarna gick och jag väntade på ett sms om att min telefon skulle bli klar. Istället får jag ett telefonsamtal. -Hej! Vi har nu gjort en felsökning på din telefonen och tyvärr är detta inte ett ärende som gäller garantin. -NÄHÄ?? Vad är det för fel då som inte garantin omfattar -Usbingången ("hålet" där man laddar telefonen) Har utsatts för onormalt slitage varpå kretskortet har tagit skada.

Är detta ett skämt? Att ladda telefonen en gång om dagen (som man MÅSTE göra med alla smartphones) ett onormalt slitage?!? Hur som han kunde inte hjälpa mig mer med det utan blev ombedd att vända mig direkt till Sony Ericcson om jag ville bestrida detta. Mina val nu var att laga telefonen för 900 spänn och det gör jag inte. Det får jag ju fan nästan en ny för. Eller få den hemsckikad i befintligt skick (alltså helt obrukbar) till en kostnad av nästan 500 spänn, ELLER dom kunde kasta den i soporna. Och det så generöst kunde dom göra helt gratis.

Kommentarer
Postat av: camilla

fyfaaaan

din mobil är väll inte ens gammal .

go girl . tjata till dig en lagning vad är detta för servic ?

fan min mobil är 8 mån gammal .

ja fick en ny ....knappen krånglade ...när ska vi ses vännen ?

kraaamis .

2012-02-03 @ 13:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0